تعمیر و نگهداری

شرکت مهندسی آفاق تجهیزات آزمایش  به عنوان بازوی تامین تجهیزات به منظور تامین تجهیزات پروژه های نفت ، گاز ، پتروشیمی  ،تولید کنندگان ، پیمانکاران ،تاسیسات و صنایع دریایی ، مخزن سازها و لوله سازها ،آزمایشگاهها و پژوهشکده ها ،ریخته گرها ، گروه سیمان ، دانشگاهها و نظام مهندسی  و غیره …. آغاز نمود و فعالیت های خود را توسعه بخشید و در حال حاضر با تکیه بر سوابق موفق گذشته و در اختیار داشتن نیروهای انسانی خلاق، کارآمد و با تجربه و بهره گیری از ظرفیت های بین المللی و آخرین دستاوردهای مدیریتی و تکنولوژی روز جهان توانمندی ویژه ای در اجرای پروژه ها بدست آورده است.

قیمت های رقابتی

این شرکت در حال حاضر علی الرغم تامین تجهیزات به شرکت های معظم دولتی،نیمه دولتی و خصوصی، تامین کننده تعداد کثیری از شرکت های خصوصی فعال در این حوزه می باشد که با ارائه بهترین پیشنهاد مالی امکان حضور در مناقصات را نیز برای شرکت های همکار به همراه داشته است که این خود نشان از حجم بالای توانمندی های مهندسی و لجستیکی این شرکت دارد.

مهندسی و لجستیک

در حال حاضر شرکت آفاق تجهیزات آزمایش، تخصصی ترین مجموعه تامین کالاهای صنعتی و برخوردار از آسیا و اروپا به تامین کالا در حوزه های تجهیزات دوار، برق و ابزار دقیق در مقطعی که شرکتهای زیادی مدعی تامین کالاهای صنعتی هستند همکاری خود را محدود به شرکت هایی نموده است که دغدغه تامین کالاهای صنعتی مجموعه تولیدی خود را دارند و به دنبال مطمئن ترین و سریعترین را هستند.

گستره فعالیت

شرکت آفاق تجهیزات آزمایش در سالهای اخیر با تقویت توان مهندسی و بازرگانی خود و بهره گیری از شبکه تامین و لجستیک خود در بخشهای  معادن و فولاد  تامین کننده تجهیزات بخشهای  نفت ، گاز ، پتروشیمی  ،تولید کنندگان ، پیمانکاران ،تاسیسات و صنایع دریایی ، مخزن سازها و لوله سازها ،آزمایشگاهها و پژوهشکده ها ،ریخته گرها ، گروه سیمان ، دانشگاهها و نظام مهندسی  و غیره …. نیز می پردازد

شما میتوانید جهت مشاهده محصولات مورد نیاز در بخش فعالیت خود  اینجا را کلیک  کنید